Stærke relationer starter med tilfredse kunder
Hos Nord Technology er support og service en naturlig del af vores kundeløsninger. Vi skaber langvarige samarbejder ved at være til stede for kunder, også efter leverancen. Når systemet er i drift og behovene ændrer sig, står vores team klar med teknisk support, fejlfinding, opgraderinger og reparationer – så du altid er godt hjulpet og din løsning forbliver stabil og sikker.
Teknisk support og efter salg service
Har du brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os. Vores team står klar til at hjælpe så din løsning forbliver stabil, sikker og kører problemfrit.
Ring til os på: +45 7027 0415 eller udfyld formularen, så vender vi hurtigt tilbage

Reparation / RMA-sager
Vi håndterer RMA og reparationer hurtigt og effektivt, så du kan komme videre uden unødige bekymringer.
Udfyld venligst RMA-anmodningen med de nødvendige oplysninger, og send varen til vores hovedkontor:
Nord Technology
World Trade Center
Borupvang 3
2750 Ballerup
Att. RMAxxxxx (her påføres returnummeret)

Datasikkerhed og IT-Support
– En del af god IT sikkerhed –

Datasikkerhed
Digitaliseringen og brugen af IT stiller store krav til god IT – og Datasikkerhed og etablering af sikre rutiner. Derudover er overholdelse af Databeskyttelsesforordningen (GDPR) samt det nye EU-direktiv NIS2, afgørende. Vi har specialiseret os i at rådgive og hjælpe virksomheder med IT-sikkerhed og beskyttelse mod cyberkriminalitet, samt at yde støtte til persondata og håndtering af GDPR og NIS2. Vi gør dette på en måde, der er forståelig og praktisk.

Professionel og personlig IT-support
Vores mål er at levere både professionel og personlig IT-support og hjælp til brugere og medarbejdere. Vi ønsker at være din sparringspartner, der tør udfordre status quo og samtidig tilbyde undervisning og træning. Dette er essentielle opgaver, som vi løser for vores kunder hver eneste dag.